RESTAURANT MANAGEMENT
বর্তমানে আমরা সচারাচর দেখতে পাই যে নিরাপত্তার জন্য মানুষ সিসিটিভি ক্যামেরা ব্যবহার,নিশ্চয় আপনার রেস্টুরেন্ট এ সিসিটিভি ক্যামেরা আছে ।
কিন্তু আপনি কি আপনার ব্যবসায় কি সিসিটিভি ক্যামেরা ব্যবহার করেন ?
কথাটি শুনে নিশ্চয় অবাক হচ্ছেন !! ব্যবসায় আবার কি ভাবে সিসিটিভি ক্যামেরা লাগাবো ভাবছেন ??
ব্যবসাতে আয় কিভাবে হলো, ব্যয় কিভাবে হলো, লাভ কত হচ্ছে, ক্ষতি হচ্ছে কি, তা সূক্ষভাবে নজরদারি করার জন্য ব্যবসাতেও সিসিটিভি ক্যামেরা লাগাতে হবে। আর ব্যবসাতে এই সিসিটিভি ক্যামেরার কাজ করবে একটি ভালো মানের ব্যবস্থাপনা সফটওয়্যার। পাশাপাশি যুগের সাথে তাল মিলিয়ে অনলাইনে অর্ডার কালেকশনের একটি নিজস্ব ব্যবস্থা থাকলে তো একেবারে সোনায় সোহাগা। রেস্টুরেন্ট ব্যবসায়িদের জন্য সকল ধরণের সুযোগ সুবিধার কথা মাথায় রেখে কাইনেটিক্স বিডি নিয়ে এলো সমন্বিত ব্যবসা ব্যবস্থাপনা সফটওয়্যার।
Features of Restaurant Management software
1. Customers : You can add unlimited customers name and their details like address, mobile number, email address etc.
2. Items : You can add unlimited food or item here with stock information, supplier name, inventory info, barcode number etc.
3. Suppliers : You can save your supplier information here with their contact details.
4. Receiving : If client back your product then this option will help you to receive the product that will hit your inventory
5. Sales : This option help your sales person to sale your product from stock & receive the payment by cash or card
6. Employees : You can add unlimited stuff with individual access level. Employee can use this software according to their access level.
7. Store Configuration : You can set or edit your shop information, address, phone number here.
8. Barcode integrated purchase and sales system is available here.
Facility:
1. Unlimited User
2. Access from anywhere
3. Unlimited PC access
4. Unlimited Employee Access
5. Individual access & user panel
6. Low cost & best support
Report
– Sales Report: You will get day, month & year wise sales report with stock, vat and profit information.
– Categories Report: You can check how much product are in your stock in category wise.
– Customers Report: You can check which customers take how much product with price by date wise.
– Suppliers Report: You can see the supplier list & their products here.
– Items Report: You can see the stock report and sales report here date wise.
– Employees Report: You can check which employee sale how much & deal with which customers.
– Taxes Report: You can see all tax report here.
– Discounts Report: You can see how much discount you provide to your clients and total summery report.
– Payments Report: You can see all payment details date wise.
– Low Inventory Report: If your product is in a re-order level then this option show you the current status.
– Inventory Summary Report: Full inventory report is here date wise.
বিস্তারিত জানতে
Call & WhatsApp : 01935900933 , 01712007676
www.uttarainfotech.com
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!